Wycieczki

Jednodniowa integracja na Kaszubach

Offer
Podstawowe informacje
  • Miejsce
    Kaszuby
  • Data wyjazdu:
    2025-09-01
  • Ilość dni:
    245 dni
  • Wyżywienie
    Bez wyżywienia
  • Zakwaterowanie
    Brak
  • Transport:
    Autokar
Cena od osoby 210 zł
kod: WS25/1
termin: 01.09.2025 - 31.10.2025
Rezerwacja

KLASOWY WYJAZD INTEGRACYJNY NA KASZUBY: realizowany na terenie kompleksu wypoczynkowego, nad jeziorem Wdzydze, na obszarze Wdzydzkiego Parku Krajobrazowego.


TERMIN WYCIECZKI DO INDYWIDUALNEGO UZGODNIENIA: realizacja we wrześniu lub październiku.


DO WYBORU AŻ TRZY SCENARIUSZE ZABAWY, KTÓRĄ POPROWADZĄ WYKWALIFIKOWANI ANIMATORZY - GWARANTOWANA SUPER ZABAWA.


NA ZAKOŃCZENIE MOŻLIWOŚĆ OGNISKA LUB OBIADU DWUDANIOWEGO (za dodatkową opłatą) - POLECAMY!



PROGRAM SZKOLNA OLIMPIADA

PRZEBIEG IMPREZY (ok. 3-4 godz.)

Uczestnicy zabawy zostaną podzieleni na kilka grup, w których będą rywalizować przez cały

czas trwania imprezy. Każda z grup reprezentuje wybrany kraj. Grupy przemieszczają się pomiędzy punktami, rywalizując między sobą na każdym z przystanków. Za zwycięstwa w poszczególnych konkurencjach grupy otrzymują odpowiednią liczbę punktów. Kraj, który zbierze największą ilość punktów stanie na podium i otrzyma zasłużoną nagrodę. Nad sprawnym przebiegiem całej imprezy czuwać będą animatorzy. Konkurencje (zabawy integracyjne) w których rywalizować będą olimpijczycy to:

POTRÓJNE SPODNIE

Uczestnicy zabawy rywalizują miedzy sobą przy użyciu spodni wieloosobowych. Wygrywa grupa, która najsprawniej pokona przygotowany tor przeszkód.

ZAWODY SUMO

Każdy uczestnik zabawy poczuje się jak japoński zapaśnik sumo i sprawdzi się w tej egzotycznej dyscyplinie sportu. Zawodnicy będą rywalizować w specjalnych strojach, które pozwolą stanąć w szranki bez narażania się na niepotrzebne urazy.

MEGA SIATKÓWKA

Nieco inna odmiana siatkówki. Zawodnicy zamiast rąk, używają specjalnych płach. Piłkę natomiast zastępują balony wypełnione wodą. Konkurencja wymaga współpracy całej drużyny.

MEGA TWISTER

Konkurencja polega na rozegraniu partii. Twistera o rozmiarach XXL

RUROSKOCZKI

Uczestnicy rywalizują miedzy sobą, skacząc na dmuchanych rurach. Wygrywa drużyna, która najszybciej pokona wyznaczony dystans. Uwaga, zadanie nie jest takie proste, na jakie wygląda.

UNIHOKEJ

Mecz w unihokeja zawsze dostarcza ogromną ilość emocji.

XL JENGA

Przegrywa drużyna, która strąci wieżę. Odmiana popularnej gry w rozmiarze XXL.

PIŁKARZE W SPÓDNICACH

Mecz piłkarski rozegrany zostanie w specjalnych spódnicach. Sprawiają one, że piłka staje się niewidoczna. Konkurencja dostarcza wiele uśmiechu i zabawy.

 TAŚMOCIĄGI

Uczestnicy rywalizują miedzy sobą, poruszając się w specjalnych taśmach. Wygrywa drużyna,

która najszybciej pokona wyznaczony odcinek. Konkurencja wymaga współpracy całej drużyny.

SZALONA-SZTAFETA

Zadaniem uczestników jest pokonanie specjalnie przygotowanego toru przeszkód. Dodatkowym utrudnieniem są szalone gogle, które uczestnicy sztafety muszą założyć podczas wykonywania zadania.

HOKEJ XXL

Zabawa polega na rozegraniu meczu hokeja, przy użyciu sprzętu w rozmiarze XXL.

+ INNE: Bierki XXL, Kacze Stopy, Memory XXL, itd.

PRZEBIEG ZABAWY

▪ Podział uczestników na członków reprezentacji danego kraju (Włochy, USA, Chiny, Francja, Szwecja, Kanada, itd.)

▪ Przydzielenie flag oraz opiekunów poszczególnym reprezentacjom

▪ Uroczyste odpalenie znicza olimpijskiego

▪ Przemieszczanie się grup od punktu do punktu, rywalizacja na każdym z punków

▪ Zakończenie – wyłonienie zwycięzcy

▪ Wręczenie nagród i dekoracja zwycięzców


PROGRAM SKARB PIRATÓW

PRZEBIEG IMPREZY (ok. 3-4 godz.)

Uczestnicy zabawy przeniosą się na tajemniczą wyspę skarbów. Początkowo na śmiałków czeka spotkanie z prawdziwym piratem, od którego każdy z uczestników otrzyma gadżet, symbolizujący przynależność do pirackiej elity. Następnie uczniowie wcielą się w załogi statków, grasujących po morzach i oceanach. Każda załoga otrzyma mapkę, która wskazywać będzie miejsca ukrycia kluczy do skrzyni. Zdobycie kluczy nie jest jednak takie proste. By je otrzymać, śmiałkowie będą musieli poprawnie i w odpowiednim czasie wykonać pirackie zadania. Każdej załodze towarzyszyć będzie animator, czuwający nad poprawnością wykonywanych zadań. Przy każdym z punktów animator wręczy uczestnikom kopertę z instrukcją, jak zdobyć klucz. Komplet kluczy jest niezbędny do otwarcia skrzyni. To jednak nie koniec. W skrzyni, zamiast skarbu, czeka stara mapa, która ostatecznie wskazuje drogę do ukrytego łupu. Zadania (zabawy integracyjne) jakie czekają śmiałków chcących poznać tajemnice skarbu to:

DZIURAWY OKRĘT - Zadanie polegające na połączeniu kilkunastu elementów w jedną całość a następnie sprawdzeniu szczelności powstałego elementu.

WYSCHNIĘTA STUDNIA - Zadaniem grupy jest napełnienie podziurawionej studni wodą i

odzyskanie pływającej piłeczki, która może zostać wymieniona na klucz.

TAJEMNICZA JASKINIA - Wybierzcie najodważniejszego z pośród Was, który zakradnie się potajemnie do jaskini potwora i wykradnie informacje o miejscu ukrycia kolejnego zadania.

LATAJĄCY DYWAN - Zabawa polegająca na przemieszczeniu się grupy, przy pomocy

latającego dywanu. By unieść się w powietrze i dotrzeć do klucza niezbędna jest współpraca

całej załogi.

RWĄCA RZEKA - Zabawa polegająca na przeprawieniu się przez rwącą rzekę, w określonym czasie. Klucz znajduje się po drugiej stronie.

SKOKI PRZEZ DOLINĘ WĘŻY - Zabawa polegająca na przemieszczeniu się załogi, przy

Pomocy specjalnych worków, które chronią piratów przed ukąszeniem.

Możliwa przerwa na ognisko z kiełbaskami lub obiad (według ustaleń).

 PIRACKI SLALOM – Zadaniem piratów jest pokonanie, w wyznaczonym czasie, specjalnie

przygotowanego toru przeszkód. Dodatkowym utrudnieniem są szalone gogle, które uczestnicy slalomu muszą założyć podczas wykonywania zadania.

POTWORNA PAJĘCZYNA - Zabawa polegająca na przedostaniu się załogi przez pajęczynę zrobioną z lin, bez kontaktu z nimi. Zadanie wymaga współpracy i dobrej komunikacji.

TAJEMNICZY OBRAZ - Zadaniem grupy jest złożenie wielkich puzzli w określonym czasie.

TRANSPORT RANNEGO PIRATA - Zabawa polegająca na przetransportowaniu rannego,

przez przygotowany tor przeszkód, spieszcie się – czas ucieka.

PIRACKI SPRINT – Przyszedł czas na sprawdzian umiejętności współpracy w grupie.

Pokażcie, że stanowicie zespół i pokonajcie szaloną sztafetę w wyznaczonym czasie.

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ – Na koniec nadejdzie test umiejętności strzeleckich młodych

piratów.

 

PROGRAM STAROŻYTNY EGIPT

PRZEBIEG IMPREZY (ok. 3-4 godz.)

Uczestnicy zabawy przeniosą się w świat starożytnego Egiptu. Dekoracje, gadżety oraz

konkurencje tematyczne nadadzą niepowtarzalny klimat wydarzeniu. Uczestnicy imprezy zostaną podzieleni na kilka grup. Każdej z nich, podczas całej zabawy, towarzyszyć będzie animator, odpowiedzialny za realizacje programu.

Głównym celem zabawy jest zebranie jak największej ilości skarabeuszy, które to były symbolem boga Ra, czyli boga słońca. Zdobyć je będzie można poprawnie rozwiązując przygotowane zadania. Drużyna, która zbierze największą ilość symbolicznych elementów otrzyma zasłużoną nagrodę.

Przed realizacją każdego z zadań grupa otrzyma list, który wprowadzi uczestników

w klimat danej konkurencji i wytłumaczy zasady zdobywania „skarabeuszy”.

Wszystkie zadania na trasie nawiązywać będą do tematyki starożytnego Egiptu.

Podczas zajęć grupy napotkają na konkurencje związane z:

- tworzeniem mumii

- rozszyfrowywaniem hieroglifów

- wykopaliskami

- skarbem Faraona

- budową piramidy

- egipskim Sfinksem

Dodatkowym elementem, który utrudni zdobywanie punktów jest Klątwa Faraona. Uczestnicy mogą ją złapać podczas realizacji przygotowanych zabaw. Złapana klątwa pozbawi grupy cennych skarabeuszy. Na szczęście istnieje antidotum, które po zażyciu ratuje śmiałków przed tajemniczą chorobą. Po powrocie wszystkich grup do miejsca startu, następuje uroczyste zliczenie zebranych skarabeuszy oraz dekoracja drużyn, które najlepiej wykonały swoje zadania.


KALKULACJA WYCIECZKI:

Cena dla 40-45 uczestników + 4 opiekunów – 210 zł/os

 

Cena obejmuje:

- przejazd autokarem

- realizację wybranego programu atrakcji z obsługą animatorów

- symboliczne nagrody

- ubezpieczenie NNW w TU UNIQA


Istnieje możliwość organizacji ogniska w cenie 23 zł/os. (ognisko, kiełbaski, pieczywo) lub obiadu w cenie 40 zł/os. (obiad dwudaniowy), w trakcie zajęć lub po zakończeniu zabawy.

 

Zapisz się do naszegonewslettera

bądź na bieżąco z najlepszymi ofertami

Skontaktuj sięz nami